Elektronická média – špatně?

Jako podnikatel bych tohle chápal. Jako zákazník už moc ne. Proč mám za elektronický shluk informací platit stejnou částku jako za pěkné papírové vydání toho samého? Jasně, ušetřím čas. Ale vědomí toho, že na tom samém na mě vydavatel narýžuje víc, aniž bych mohl pak efektivně nasdílet informace dál, mě trochu žere.

Neměla by náhodou elektronická distribuce informací přispět ke snížení ceny? Dám pár příkladů.

  • Forbes Česko – cena na stánku 89 Kč. Cena na Floowie.com 89 Kč.
  • Respekt – cena na stánku 42 Kč. Cena Floowie.com 39 Kč. (3 Kč sleva)

Ono ale nejspíš záleží na strategii vydavatele. Pokud nabídne zajímavou slevu a navíc si pro to nemusím do obchodu, pak má smysl nad tím uvažovat.

  • Strategie (Mladá Fronta) – cena na stánku 139 Kč, cena na publero.com 97 Kč.
  • Euro (Mladá Fronta) – cena na stánku 48 Kč, na publero.com 34 Kč.

Poznámka: Dobré slevy jsem našel i u IDG titulů.